|
Рекламация и връщане на стока
Всеки клиент/потребител на apteka-elica.bg има правото да върне закупена стока от онлайн аптеката в 14дневен срок от нейното получаване/пристигане в офиса на доставчика посочен от клиента/. Като за целта не е задълително да се посочи причината за отказ и връщане на продукта/ите.
Това не се отнася за Лекарства*.
Необходимите условия да се осъществи връщането са:
1. Да уведоми apteka-elica.bg чрез посочените канали за комуникация(телефон, e-mail), като е препоръчително това да се случи първо по телефона, след което да следва инструкциите на наш служител за последващите действия, но не по-късно от 14дни след получаване/пристигане в офиса на доставчика посочен от клиента/.
1.1 Необходимо е попълването на стандартен формуляр за упражняване правото на отказ - ИЗТЕГЛИ
Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
- До (името на търговеца, неговият географски адрес и когато е приложимо, номерът на факса му и електронният му адрес се попълват от търговеца):
- С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*
- Поръчано на*/получено на*
- Име на потребителя/ите
- Адрес на потребителя/ите
- Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)
- Дата
------------------------------------------------------
* Ненужното се зачертава.
2. Да е в неговата оригинална опаковка и кутия /кашон/, във вида в който е получен с всички прилежащи документи/листовки.
3. Да е с оригиналните етикети, без индикации,че Продуктът е употребяван или повреден по някъкав начин.
4. Задължително приложен касов бон и/или друг документ показващ съответната покупка. Върнати пратки без касов бон няма да бъдат приети.
5. Задължително условие при замяна или връщане на продукт е да е сложен индикатор за ЧУПЛИВО и ПРЕГЛЕД на продукта, като това трябва да се заяви в куриерската фирма /ЕКОНТ или СПИДИ/ от клиента при предаването на продукта.
6. Цената на доставка в двете посоки се заплаща от клиента, в случай на двупосочна доставка.
Всяка пратка бива преглеждана и при установяване на липса на някои от изискванията, пратката няма да бъде приета и сумата няма да бъде възстановена.
Цветовете на продуктите на онлайн САЙТА и действителните може да се различават, което не е умишлено и не е свързано с качеството и безопасността на продукта.
При връщане, ако клиента се е възползвал от безплатна доставка (т.е. доставката към куриера е заплатена от apteka-elica.bg вместо от клиента), то тогава клиента дължи възстановяване на разхода за куриерската услуга, като това се осъществява чрез приспадане на сумата за безплатна доставка от сумата, която следва да бъде възстановена..
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщате продукта, трябва да върнете и подаръка.
Връщане на продукти, които са специално поръчани за Вас и не са част от продуктовия ни каталог, се договоря индивидуално според конкретния случай. Ако желаете да върнете такъв продукт, моля свържете се с нас.
Продуктът не трябва да бъде с активирана гаранция на сайта на производителя.
Продуктът трябва да бъде върнат със същите куриерски услуги, с които сте го получили.
Възстановяването на пълната сума важи само за неразопаковани продукти. Всички останали случаи подлежат на допълнителен коментар и могат да се върнат срещу частично възстановяване на сумата. Преоценяването на продуктите варира между 5 и 30% от стойността им.
Възстановяването на сумата става с паричен превод чрез куриерска фирма ЕКОНТ или СПИДИ в рамките на 7 работни дни /14 календарни дни/от датата на пристигане на стоката в куриерската фирма. За покупки заплатени чрез един от онлайн методите за плащане, сумите за тях ще се възстановят чрез банков превод.
Линк за опнлайн решаване на спорове ЕК
https://ec.europa.eu/
*Правото на Клиентите на apteka-elica.bg да връщат закупени онайн продукти в 14 дневен срок НЕ ВАЖИ ЗА ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ.